Tokrat bom opozoril na 3 največje napake, ki jih delamo pri izbiri promocijskih daril.
- Na prvem mestu je, pri izbiri promocijskega darila, UPORABNOST. Darilo naj bo praktično in uporabno. Ne podarjajte kupcem ali partnerjem stvari, ki niso uporabne, kmalu bodo končale v kakšnem predalu ali še slabše, v smeteh.
- KAKOVOST DARILA. Ne podarjajte nekvalitetnih daril, saj je to ZELO SLABA reklama za vas in vaše podjetje. Promocijsko darilo nabavite pri dobavitelju, ki vam ponuja kakovostne izdelke. A da se ne bomo narobe razumeli – ne govorimo o vrednosti izdelka. Kakovosten izdelek je lahko tudi poceni. Enako velja za tisk – tisk naj bo kakovosten in obstojen. Izogibajte se poceni tiskarjem, brez priporočil in potrebnega znanja.
- DARILA ZA ENKRATNO UPORABO. Ne podarjajte daril za enkratno uporabo – kupec/poslovni partner jih bo uporabil in … vaše reklame je konec! Podarite darilo, ki bo kupca/poslovnega partnerja spominjalo na vas vsak dan ali vsaj, čim dalj časa.
To so tri najpogostejše napake pri izbiri promocijskega darila. Ne zapostavljajte pravilne izbire promocijskega darila in izkoristite potencial, ki ga takšna darila imajo!
Sorry, comments are closed for this post.