MOJ RAČUN

Moj račun

KOŠARICA

Košarica

KONTAKT

kontakt

Splošni Pogoji Poslovanja

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino www.afnadar.si upravlja podjetje herman TPS, Leon Herman s.p., ki je registrirano kot trgovina na drobno po pošti ali po internetu.

Cene
Vse cene v spletni trgovini so navedene v EUR (evrih).
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo.
Dostava je brezplačna samo za naročila plačana po predračunu.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupnoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– z gotovino ob prevzemu,
– z nakazilom na bančni račun upravitelja podjetja herman TPS, Leon Herman s.p. (po ponudbi / predračunu).
– Plačilo preko PayPal splentnega bančništa na račun upravitelja podjetja herman TPS, Leon Herman s.p.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki je shranjena na strežniku ponudnika in na kupčevo zahtevo dostopna v vsakem trenutku.

Opis naročila po korakih
1. Kupec si izbere motiv v spletni trgovini in določi model, velikost in barvo izdelka in pritisne gumb: Dodaj v košarico.

  1. Pred oddajo naročila, preglejte košarico, kjer vam je na voljo celoten pregled vsebine naročila, skupaj z davkom na dodano vrednost in poštnino in se prepričajte o pravilnosti naročila. Ko bodo v vaši košarici izdelki ki jih želite naročiti, nadaljujte z nakupom.
  2. Ko ste košarico potrdili, morate še vpisati podatke o plačniku, in naslov za pošiljanje.
  3. Preden oddate svoje naročilo, obvezno še enkrat preglejte celotno vsebino nakupa, podatke za plačilo in naslov za dostavo artiklov. Če najdete napake jih lahko popravite s klikom na “Spreminjanje podatkov”, če pa podatki ustrezajo vašemu naročilu nadaljujte z nakupom.
    5. Naročilo v čakalni vrsti: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.

Kupec lahko naročilo prekliče v roku ene ure.
6. Naročilo je potrjeno, če kupec naročila ne prekliče v roku ene ure in gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
7. Blago odposlano: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Dostava

Naročeno blago na spletni strani www.afnadar.si vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Običajno se naročila pošljejo v roku 1-3 delovnih dni. Če naročenega blaga ni na zalogi, vam bomo to takoj sporočili. Naročila prejeta med vikendi in prazniki bodo poslana prvi delovni dan po prejemu naročila.

Za dostavo blaga poskrbi Pošta Slovenije, ponavadi že naslednji dan, vendar najkasneje v treh dneh od odpreme. Poštar vas bo s pošiljko iskal doma v dopoldanskem času, če pa vas ne bo doma, boste lahko pošiljko prevzeli na najbližji pošti. Če ste blago naročili po povzetju, imejte pripravljeno gotovino.

Strošek dostave ni odvisen od velikosti in teže blaga in je enak za celotno Slovenijo.

Sklepanje in arhiviranje pogodbe

Pogodbo je možno skleniti le v slovenskem jeziku. Pogodba bo shranjena v elektronski obliki na sedežu podjetja. Na željo kupca je omogočen dostop do nje na sedežu podjetja herman TPS, Leon Herman s.p.

Pravica do odstopa od nakupa, in vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe brez navedbe razloga za odstop. Kupec plača stroške vračila blaga, drugi stroški zanj ne nastanejo. Kupec mora prodajalcu blago vrniti v roku 30 dneh od datuma sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora kupec vrniti nepoškodovano. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pravica odstopa od nakupa ne velja za izdelke narejene po sistemu Oblikuj sam.

O odstopu od pogodbe mora stranka podjetje obvestiti pisno na elektronski naslov: info@afnadar.si ali na poštni naslov:
herman TPS, Leon Herman s.p.
Maistrova ulica 6
3252 Rogatec

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Za izvensodno reševanje potrošniških sporov se lahko potrošnik obrne na kateregakoli izvajalca IRPS. Seznam in kontaktni podatki izvajalcev IRPS se nahajajo na naslednji povezavi:  http://www.mgrt.gov.si/si/delovna_podrocja/notranji_trg/sektor_za_varstvo_potrosnikov_in_konkurence/seznam_izvajalcev_irps/

Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Varnost podatkov
Vaše prejete podatke uporabljamo za potrebe Vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za pošiljanje robe, če je to potrebno (ime, naslov, eventuelno telefon za dogovarjanje o rokih dostave). Za potrebe plačila posredujemo Vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo nikomur drugemu. Po opravljeni dostavi in potem, ko smo prejeli Vaše plačilo, je dostop do Vaših podatkov zaprt; po opravljenih davčnih in trgovinsko pravnih obveznostih Vaše podatke izbrišemo.

Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Vaši osebni podatki bodo zakodirani preneseni preko interneta. Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju Vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb. Kljub redni kontroli Vaših podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.

Varstvo otrok
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Odgovornost podjetja za stvarne napake

Podjetje herman TPS Leon herman s.p. odgovarjaa za stvarne napake. Kupec/potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemur mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali ga pošlje  v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o napaki obvestil prodajalca.

Pravica do obveščanja
Informacije: Imate pravico do neplačljivih informacij o Vaših podatkih in tudi (če je potrebno) do zaprtja in izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelovanja ali uporabe Vaših podatkov, se obrnite na info@afnadar.si, ali nam pošljite Vaš zahtevek po pošti.
Newsletter: Po prijavi na Newsletter bodo Vaše ime in Vaš elektronski naslov z Vašim dovoljenjem uporabljeni v lastne reklamne namene, dokler se iz Newsletterja ne odjavite.
Preklic privoljenj: Dovoljenja ste v toku naročevanja izrecno dovolili. Želimo Vas opozoriti, da lahko to dovoljenje vsak trenutek prekličete.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: info@afnadar.si
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sporoči spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Podatki o vpisu v register z navedbo registra in številke vpisa

herman TPS, Leon Herman s.p.
Maistrova ulica 6
3252 Rogatec

Matična številka: 3140750000
Davčna številka: 86177036
Davčni zavezanec: NE
Vpis v Poslovni register Slovenije: 0254-02-20070824-0029, z dne 24.08.2007
SKD, šifra podrazreda: 52.610,  Trgovina na drobno po pošti.

Afnadar.si

Spletna trgovina afnadar.si vam ponuja največji izbor potiskanih izdelkov (majice, predpasnike, skodelice, kape...). Možnost ustvarjanja - vse ponujene izdelke je možno potiskati po vaši zamisli in želji. Podarite sebi ali svojim najbližjim unikatno darilo. 

Promocijski tekstil, promocijska darila, oblikovanje, tisk - vse na enem mestu po zelo konkurenčnih cenah. Zahtevajte ponudbo.

Kontakt

herman TPS
Leon Herman s.p.
Maistrova ulica 6
3252 Rogatec

Poslovna Enota
Afnadar Celjska cesta 7 (PE Sonce)
3250 Rogaška Slatina
info@afnadar.si
+386 40 232 195